Fredags-taco!

Finnes det bedre fredagsmat enn taco? Taco på fredager er fast tradisjon her i gården og jeg tror rett og slett kroppen ville gått i sjokktilstand om den ikke fikk det! Problemet med taco er jo at man aldri lærer, spiser alltid et skjell eller en lefse for mye… Så nå sitter jeg her da, helt sprekkferdig etter å ha forspist meg nok en gang, hehe.

Har forresten begynt å bruke svinekjøttdeig istedenfor vanlig kjøttdeig. Svinekjøttdeigen er billigere, nesten halv pris faktisk, og jeg innbiler meg også at det er sunnere med svinekjøttdeig enn med storfe. Mindre fett er det også i. Ellers bruker jeg det vanlige på tacoen. Oppskrift på min tacolefse: Rømme i bunn, isbergsalat, mais, rå løk, agurk, tomat, tacokjøttdeig, ost og så tacosaus på toppen. I den rekkefølgen! Nam!

