Tanker om softis og softis-strø!

Spør du meg er det lite som hører sommeren mer til enn en softis! Bare sitte på en benk i solskinnet eller traske rundt i byen, mens man slurper i seg deilig softis! Men jeg har et lite problem når det kommer til softis, og det er like stort hver eneste gang jeg skal kjøpe meg en. Hvilket strø skal jeg velge? Tidligere var jeg en klar tilhenger av sjokolade-strø. Det var liksom ikke noe annet alternativ, men så oppdaget jeg finkornet jordbærstrø og dette også er jo fantastisk godt. Problemet jeg har med jordbærstrø er at det er godt de første bitene, så blir man på en måte litt lei. Så da gikk jeg videre til tutti-frutti, og det spørs om tutti-frutti strøet blir vinneren denne sommeren! Så får jeg heller få meg et nytt favoritt-strø neste sommer. Hehe!

 

